E-ticarete ilginin arttığı Kasım ayında HepsiJET, siparişlerin %73’ünü bir günde teslim etti, kargo dağıtım ve toplama operasyonunu %97 performansla sorunsuz ve gecikmesiz gerçekleştirdi.
Hepsiburada’nın alışveriş deneyimini uçtan uca çevreleyen ekosisteminde, stratejik bir öneme sahip olan ve üstün hizmet anlayışıyla lojistik sektörüne yenilikçi bir bakış açısı kazandıran yatırımı HepsiJET, satışların katlandığı kampanyalarla dolu Kasım ayındaki performansıyla kalpleri kazanan marka oldu. HepsiJET, taahhüt ettiği hizmet kalitesinden ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden milyonlarca teslimatı sorunsuz şekilde gerçekleştirdi.
Bir ay boyunca 6 milyon km’lik teslimat rotası
Hepsiburada’nın yanı sıra çeşitli marka ve satıcılara da kargo taşımacılığı hizmeti veren HepsiJet; 7/24 çalışma düzenindeki operasyonu, kargo karşılama hizmeti, hızlı entegrasyon kabiliyeti ve ileri teknolojileriyle müşterilerinin online alışveriş keyfini Efsane Kasım boyunca da sorunsuz yaşamalarına imkân sağladı.
HepsiJET saha çalışanları, Kasım ayı boyunca 6 milyon km’den fazla yol yaparak, dünyanın çevresini 150 kez dolaşacak kadar mesafe kat etti.
Siparişlerin %73’ü bir günde teslim edildi
Kasım ayındaki yoğunluk nedeniyle standart günde taşıdığı kargonun 3,5 katını kabul eden ve dağıtımını gerçekleştiren HepsiJET; 4,5 milyondan fazla farklı adrese giderek toplam gönderilerin %73’ünü müşterilere 1 günde teslim etti. Günlük olarak yıl ortalamasının 3,5 katı randevulu iade talebi alarak müşterilerin evlerinden kargo iadelerini toplayan şirket, %97 performansla teslimat ve kargo toplama operasyonunu sorunsuz ve gecikmesiz gerçekleştirdi.
Siparişlerin yoğun olduğu haftalarda, Pazar günleri de hizmet sunmaya devam eden HepsiJET kargoları şubelerde bekletmeden alıp hızlı biçimde transferini gerçekleştirdi ve müşteri memnuniyetini artırdı. Hepsiburada üzerinden verilen siparişlerin %80’i HepsiJET tarafından taşınırken, en yüksek sayıda kargo teslimatı üç büyük şehrin ardından Bursa, Kocaeli ve Antalya’da gerçekleştirildi.
HepsiJET XL ile %100 müşteri memnuniyeti
E-ticaret sektörünün günden güne değişen taşıma ihtiyaçlarını gözeterek, özellikle büyük hacimlerdeki ürünlerin zamanında, güvenle ve evin istenilen köşesine kadar taşıma imkânı sunan HepsiJET XL ise, Kasım ayını %99,46 müşteri memnuniyetiyle kapattı.
Kasım ayında %96 uğrama ve %94 net teslim oranına sahip olan HepsiJET XL, ayrıca Kasım ayı boyunca verilen siparişlerin %71’ini söz verilen tarihten önce teslim etti. Kasım ayında aynı gün içinde maksimum 5000 adet gönderi teslimatı yapılırken, kargoların ortalama teslim süresi 1,67 gün olarak hesaplandı.
Çağrı merkezinde hızlı çözüm
HepsiJET, Kasım döneminde müşteri memnuniyetinde de kayda değer bir başarı elde etti. HepsiJET çağrı merkezini arayan müşteri çağrılarının %99’u karşılandı ve %88’ine ilk 20 saniye içinde cevap verildi. Düzenlenen müşteri memnuniyeti anketinde, 5 üzerinden 4,23 puan alarak da başarısını tescilleyen HepsiJET’in ortalama çözüm süresi 23 saat olarak gerçekleşti.
WhatsApp üzerinden HepsiJET’e ulaşan müşteri çağrılarının ise %100’ü karşılandı ve %93’üne ilk 20 saniye içinde cevap verildi. Bu müşterilerin memnuniyetini ölçen ankette ise 5 üzerinden 4,63 puan elde edildi.
Tüm bu başarılara ek olarak, HepsiJET, Şikayetvar.com tarafından yapılan memnuniyet endeksi sıralamasında teşekkür oranında sektör 1.’si oldu.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı
Bir Cevap Yaz