Vodafone Red, 2022’de de müşterilerine ayrıcalıklarla dolu bir dünya sunmaya devam etti. Red müşterilerine son 1 yılda yurtdışı faydaları, GSM dışı faydalar, içerik servisleri ve sponsorluklar ile toplam değeri 1 milyar TL’yi aşan fayda sağlandı. Red’liler, bu süreçte 2 milyar 318 milyon GB mobil internet kullandı, 55,4 milyar dakika konuştu, 2,6 milyar SMS attı.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2022 yılında da Red müşterilerine dijital dünyanın ayrıcalıklarını yaşatmaya devam etti. Vodafone Red müşterilerine son 1 yılda yurtdışı faydaları, GSM dışı faydalar, içerik servisleri ve sponsorluklar ile toplam değeri 1 milyar TL’yi aşan fayda sağlandı. Bu faydanın önemli bir bölümünü uluslararası dolaşım alanında sunulan ayrıcalıklar oluşturdu. Dijitalleşmeye dayalı kullanım alışkanlıklarıyla öne çıkan Red’liler, bu süreçte 2 milyar 318 milyon GB mobil internet kullandı, 55,4 milyar dakika konuştu, 2,6 milyar SMS attı.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Vodafone Red, sadece tarifelerden oluşan bir dünya değil. Müşterilerimizin uçtan uca iletişim ihtiyaçlarını karşılarken, onlara seyahatten ulaşıma, eğlenceden yeme içmeye kadar pek çok alanda ayrıcalıklar sunuyoruz. Vodafone Red ayrıcalıklarıyla 2022’de de müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam ettik. Red müşterilerimize son 1 yılda yurtdışı faydaları, GSM dışı faydalar, içerik servisleri ve sponsorluklar ile toplam değeri 1 milyar TL’yi aşan fayda sağladık. Bu faydanın önemli bir bölümünü, bugün tüm Avrupa dahil 131 ülkeyi kapsayan uluslararası dolaşım hizmetimiz sayesinde sunduğumuz ayrıcalıklar oluşturdu. Vodafone olarak, dijital ürün ve hizmetlerimizle Red müşterilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.”
İşlemler dijitalden yapıldı
2022’de Vodafone Red müşterilerinin %76’sı aktif olarak her ay “Vodafone Yanımda”yı ziyaret ederek işlemlerini bu uygulama üzerinden dijital bir şekilde gerçekleştirdi. Böylece Red’liler, ayda ortalama 20 kez “Vodafone Yanımda” ile etkileşime girmiş oldu. Diğer yandan, Red müşterilerinin yaklaşık %40’ı aktif olarak dijital asistan TOBi’yi ziyaret etti ve fatura ödeme, tarifesinde kalan kullanım haklarını görüntüleme ya da internet ek paketi satın alma gibi işlemleri interaktif bir şekilde TOBi ile gerçekleştirdi. Red’lilerin TOBi ile konuşma hacmi 15 milyonu buldu.
Popüler uygulamalar internetinden yemedi
Vodafone Red’liler, 2022’de de popüler uygulamaları internetlerinden yemeden kullandı. Tarifelerinde sınırsız uygulamalar olan Red’liler, olmayanlara göre ortalama 2,7 kat daha fazla internet tüketti. Red’liler, mesajlaşma uygulamaları yönüne 7,6 milyon GB, sosyal medya uygulamaları yönüne 35 milyon GB, müzik uygulamaları yönüne 261 bin GB, video uygulamaları yönüne 6,6 milyon GB ve dijital TV uygulamaları yönüne 17 bin GB internet kullandı. Böylece bir Red’li, sosyal medyada internetinden yemeden 3,7 milyon gün vakit geçirdi; WhatsApp’ta 53,2 milyar mesaj attı; Spotify’da 130 milyon şarkı dinledi; YouTube’da 2,9 milyon video izledi; Netflix ve Amazon Prime Video’da 45 dakikalık 170 bin bölüm dizi izledi.
Marka işbirlikleri 800 milyonu aşkın kez kullanıldı
Vodafone Red, 2022’de çeşitli marka işbirlikleriyle müşterilerine önemli ayrıcalıklar sağlamaya devam etti. Vodafone Red marka işbirlikleri son 1 yılda toplam 800 milyonu aşkın kez kullanıldı. Red’liler, bu süreçte yaklaşık 50 bin kez İstanbul Havaalanı’na ücretsiz transfer hizmetini kullandı; Budget’da 40 bin kez %40 indirimli araç kiraladı; Otovınn’da otomobillerini yaklaşık 40 bin kez ücretsiz yıkattı; İspark’ta 250 bin kez ücretsiz park hizmetinden faydalandı. Diğer yandan, toplam 86 bin Red’li 5 bin 700 saat Martı sürüşünü ücretsiz yaparken, dünyanın çevresini yaklaşık 3 kez dönecek kadar yol kat etti. Ayrıca, 17 bin Red’li de 12 ay ücretsiz Piri üyeliğinden faydalandı.
Vodafone Red, 2022’de yeme-içme, ulaşım ve eğlence alanlarında yeni marka işbirliklerine de imza attı. Buna göre, Red’lilere sunulan ayrıcalıklara Ekim 2022 itibarıyla Uber’de ilk 2 yolculukta 50 TL indirim, Godiva.com.tr’den yapılan çikolata alışverişlerinde %15 indirim ve CineShort içerik uygulamasında 3 ay ücretsiz üyelik de eklendi. Bu kampanyalardan 5 bini aşkın Red’li faydalandı.
“Seyahat Yanımda” ile 300 bin TL tasarruf
Vodafone’un 2022’de sunduğu ve otel rezervasyonu, uçak bileti, otobüs bileti, araç kiralama, tur paketleri ve transfer rezervasyonları gibi hizmetlerin verildiği “Seyahat Yanımda”da tüm işlemlerin %64’ü Red’li müşteriler tarafından gerçekleştirildi. Yaklaşık 3 bin Red’li yurtiçi uçak biletinde 100 TL indirim, yurtdışı uçak biletinde 250 TL indirim, yurtdışında araç kiralamada %20 indirim, otel rezervasyonlarında %20 indirim gibi kampanyalardan faydalanarak yaklaşık 300 bin TL tasarruf etti.
800 bini aşkın Red’li yurtdışında kullanım yaptı
Vodafone Red’lilerin 2022’de yurtdışı hizmetlerini kullanım oranı da arttı. Son 1 yılda 800 bini aşkın Red’li yurtdışında kullanım yaparken, bunlardan yaklaşık 550 bini Türkiye’de bir ilk olan, 131 ülkede geçerli “Her Şey Dahil Pasaport” ve “Her Şey Dahil Pasaport Dünya” paketleri ile tarifelerini yurtdışında da Türkiye’deymiş gibi kullandı. Red’lilerin en çok ziyaret ettiği 5 ülke Yunanistan, Almanya, Bulgaristan, Irak ve Fransa; en çok aradığı 5 ülke ise Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Almanya, Hollanda, Fransa ve Mısır oldu.
Zeynep Bastık ile akustik performans serisi
Vodafone Red’in marka yüzü Zeynep Bastık ile başlattığı akustik performans serisi kapsamında 2022’de Silivri ve Urla’da iki konserin çekimi tamamlanarak YouTube üzerinden izleyicilerle paylaşıldı. Bu çekimlerde Zeynep Bastık’ın solo performanslarının yanı sıra Emir Can İğrek ve Yasmin Levi gibi ünlü isimlerle düet performansları da yer aldı. Ayrıca, 2022’de sosyal medyada Vodafone Red’in ayrıcalıklarının anlatıldığı 30’dan fazla hikâye, gönderi ve reels içeriği paylaşıldı.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı
Bir Cevap Yaz